Колінний вузол 3R93

Функція колінних вузлів має особливе значення у протезуванні. У фазі опори пріоритет має підкосостійкість, тобто вузол не повинен підкошуватися при наступі на п'яту. У фазі перенесення рух гомілки протеза має бути керованим.

Колінний вузол 3R93

Колінний шарнір 3R93 являє собою моноцентричний колінний шарнір з реагуючим на ступінь навантаження гальмівним механізмом і опціональним фіксатором. Завдяки своїй конструкції шарнір 3R93 можна використовувати як блокований колінний шарнір з ручним розблокуванням (при потягуванні за трос), а при підвищенні активності пацієнта - як колінний шарнір з гальмівним механізмом (функція блокування при цьому деактивується на весь час).
 
Шарнір 3R93 призначений насамперед для протезування пацієнтів з ампутацією стегна з обмеженою здатністю пересування та високою потребою у безпеці при рухах.
 
Функція блокування.
 
Технік-ортопед може деактивувати функцію блокування протеза весь час. При активованій функції блокування (стан при постачанні виробу) змонтований у верхній частині шарніра фіксатор утримує шарнір у розігнутому стані, при цьому запірний гачок замикається.
 
Розблокування згинального зусилля протеза (наприклад, щоб сісти) здійснюється за допомогою тягового тросика, який закріплений на тросовій петлі. Для цього пацієнт повинен розвантажити протез або під час розблокування створити навантаження, вставши навшпиньки (зусилля, що розгинає коліно). У розблокованому стані (трос натягнутий) пацієнт може згинати. З міркувань безпеки зі збільшенням згинального навантаження розблокування колінного шарніра не може.
 
Рухливо встановлена ​​пластмасова кришка закриває передню щілину шарніра навіть при максимальному згинанні колінного шарніра і служить для захисту косметичного покриття та пальців від затискання.
 
Гальмівна функція.
 
Якщо функцію блокування протезу повністю деактивовано, необхідна безпека колінного шарніра забезпечується за рахунок гальмівного механізму, який блокує шарнір під навантаженням.
 
Гальмо спрацьовує при наступі на п'яту, надає стійкості протезу і забезпечує високу стабільність протягом усієї фази опори. Навіть при настанні в злегка зігнутому положенні коліна гальмо також забезпечує бажану безпеку. Гальмівне зусилля можна відрегулювати та налаштувати. Конструкція гальмівного механізму забезпечує його зносостійкість та справне функціонування, так що додаткове налаштування гальмівного зусилля виконувати, як правило, не потрібно.
 
Управління фазою перенесення.
 
Управління фазою перенесення колінному шарнірі 3R93 здійснюється механічним способом. Перед початком фази перенесення протез розвантажується і гальмо відключається. Вбудований регульований пружинний штовхач керує рухом гойдалки гомілки протеза.
 
Максимальна вага пацієнта – 125 кг.

Задайте питання або залиште коментар :

Ім`я
e-mail
Текст
Код

Одновісний гідравлічний колінний модуль з повністю
електронним контролем фази
3C60 Kenevo
Докладніше
Мобильность была основная задача при разработке линии Triton . Цель заключалась в разработке
Стопи лінії Triton
Докладніше
Стопа Taleo призначена для активних людей,
які проводять багато часу як у приміщенні,
так і
Стопа штучна 1C50
Докладніше
Біоелектрична система протезування при ампутації на рівні передпліччя та
NEW! BeBionic біоелектрична кисть
Докладніше