Лучший выбор

Деякі стопи часто використовуються у протезуванні нижніх кінцівок. Більш детально ви можете знайти у нашому каталозі "Комплектуючі для протезів нижніх кінцівок"

Стопа Тріас 1С30

Стопа 1С30 Тріас - стопа, що поєднує в собі новаторський дизайн і легкість конструкції. З'єднання здвоєних пружинних елементів гасить удари при наступі на п'яту, забезпечує фізіологічний перекат і підштовхуючий ефект при переході на носок стопи завдяки передачі накопиченої енергії.
 
Надійні, контрольовані процеси руху забезпечують додаткову впевненість пацієнта. Стопа підходить для різної швидкості ходьби, для ходьби пересіченою місцевістю без погіршення комфортності, знижує навантаження на здорову кінцівку.
 
Головні складові стопи Тріас:
 
Подвійна пружина з карбону гасить удари при наступі на п'яту і одночасно підтримує згинання підошви за допомогою з'єднання з базовою пружиною. При знятті навантаження накопичена енергія підтримує поступальний рух.
 
Карбонова базова пружина з'єднує пружини носка та п'яти та забезпечує функціонування стопи як єдиного цілого.
 
Функціональна косметична оболонка двох кольорів зі знімною сполучною кришкою для легкого з'єднання з косметичною облицюванням протеза
 
Подвійні пружини носка з карбону керують гнучкістю носка для гармонійного перекату та забезпечують хорошу стійкість носка та віддачу накопиченої енергії в кінці фази опори.
 
У комплект замовлення стопи Тріас входить косметична оболонка зі з'єднувальною кришкою, а також інструмент заміни косметичної оболонки.

Задайте питання або залиште коментар :

Ім`я
e-mail
Текст
Код

Одновісний гідравлічний колінний модуль з повністю
електронним контролем фази
3C60 Kenevo
Докладніше
Колінний модуль Genium X3 задає нові стандарти мобільності для людей з ампутацією на рівні стегна.
Колінний вузол Genium X3
Докладніше
Стопа Taleo призначена для активних людей,
які проводять багато часу як у приміщенні,
так і
Стопа штучна 1C50
Докладніше
Для такого типу протеза верхньої кінцівки характер передачі зусилля йде зовнішнім
Тягові механічні протези для верхніх кінцівок
Докладніше
Мобильность была основная задача при разработке линии Triton . Цель заключалась в разработке
Стопи лінії Triton
Докладніше