Дитячі стопи 1S30, 1K30, 1K10*

Деякі стопи часто використовуються у протезуванні нижніх кінцівок. Більш детально ви можете знайти у нашому каталозі "Комплектуючі для протезів нижніх кінцівок"

Дитячі стопи 1S30, 1K30, 1K10*

*оплачується при протезуванні громадян України за рахунок бюджетних коштів
 
Дитяча стопа 1S30 SACH складається із двох частин і особливо підходить для маленьких дітей, яким потрібна підвищена стійкість. Функціональні якості стопи досягаються завдяки надійній комбінації складноконтурного заставного елемента та функціональної косметики. Вона сконструйована для використання у модульних протезах чи протезах каркасного типу. Розмір стопи від 12 см до 13 см.
 
Дитяча стопа SACH 1K30 є міцною стопою, що відповідає особливим потребам юних пацієнтів. Вона має анатомічну форму з гладкою поверхнею та сформованими пальцями. Функціональні якості стопи досягаються завдяки надійній комбінації складноконтурного заставного елемента та функціональної косметики. Вона сконструйована для використання у модульних протезах та протезах каркасного типу і може бути скомбінована з РСУ або готовою щиколотки. Розміри стопи від 14 см до 21 см.
 
Дитяча стопа 1К10 Динамік - міцна стопа анатомічної форми, з гладкою поверхнею та сформованими пальцями. Завдяки конструкції зі складноконтурного елемента та використанню пінопластів різної жорсткості забезпечується зручна опора на п'ятку та в порівнянні зі стопою SACH, легший перекат та краща передача накопиченої енергії. Стопа 1К10 сконструйована для використання в модульних протезах каркасного типу і може бути скомбінована з РСУ або готовою щиколоткою. Розміри стопи від 14 см до 21 см.

Задайте питання або залиште коментар :

Ім`я
e-mail
Текст
Код

Стопа Taleo призначена для активних людей,
які проводять багато часу як у приміщенні,
так і
Стопа штучна 1C50
Докладніше
Біоелектрична система протезування при ампутації на рівні передпліччя та
NEW! BeBionic біоелектрична кисть
Докладніше
Одновісний гідравлічний колінний модуль з повністю
електронним контролем фази
3C60 Kenevo
Докладніше
Мобильность была основная задача при разработке линии Triton . Цель заключалась в разработке
Стопи лінії Triton
Докладніше